Romantic Times Book Reviews - "Ransom my Heart"

11. dubna 2009 v 17:01 | Elaine |  Kniha RmH
Elaine pro vás přeložila článek o Ransom my Heart od Romantic Times Book Reviews (časopis). Mia se o tomhle článku zmiňovala v jednom ze svých zápisů do internetového deníku, konkrétně v tomhle.
Susannah

_________________

Meg Cabot a princezna Mia napsaly historickou romanci

U své poslední vydané knihy Ransom My Heart fanoušky oblíbená Meg Cabot(ová) několik věcí udělala trochu odlišněji. Tak pro začátečníky, napsala středověkou historickou romanci odehrávající se v Anglii a udělala to společně s princeznou Miou Thermopolis(ovou) z Genovie (hrdinka Cabot(ové) ze série Princezniných deníků).

"Historická romance vždy byla vůbec mou první láskou od té doby, co jsem poprvé viděla Romancing the Stone v hlavní roli s Kathleen Turner," říká Cabot(ová) jako spisovatelka historických romancí. "Miluji jakoukoli knihu, kde se má vaše hrdinka obléct dlouhé šaty, čímž jsem byla vždycky posedlá, ať už je to ples, nebo si to žádá historický kontext. Byla jsem nesmírně potěšená, když jsem se dozvěděla, že princezna Mia sdílí stejnou lásku a plánuje napsat svou vlastní historickou romanci. Nemohla bych na ni být pyšnější a doufat, že napíše víc historických romancí. Určitě jsem k dispozici k napsání více předmluv, pokud je bude potřebovat."

A za princeznu Miu říká: "Ze všech věcí, které jsem zvládla za svůj život - stala se ze mě princezna, přinesla jsem demokracii zemi, která ji nikdy nezažila a hlavně, že jsem prošla prváckou matikou a napsala historickou romanci, za to jsem nejvíc ráda. Uvědomuji si, že to není tak velký úspěch jako vynalezení chirurgické robotické paže, ale když někoho operují tou chirurgickou paží, jeho dcera nebo manželka může utíkat do světa mé historické romance a zapomínat - jenom na chvilku - jak je nervózní a neklidná.

Vždycky jsem milovala unikání od mých vlastních problémů - například přesně jako moje babička - do knih a teď můžou lidé utéct od těch jejich do mé knihy! To je úspěch, na který jsem vážně hrdá," říká mladá vládkyně. "Jenom nevím, jak zvládnu všechnu tu publicitu kvůli téhle knize se všemi mými obvyklými princeznovskými povinnostmi, prvním ročníkem na univerzitě, přítelem a vůbec. Ale jsem si jistá, že to nějak vyřeším."

Zaujala vás Mia? Přečtěte si její závěrečné dobrodružství v Forever Princess (v lednu vydává nakladatelství HarperTeen), desátém díle série Princezniných deníků.

----- Romantic Times Books Reviews

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.