Recenze fanynky na Being Nikki

2. srpna 2009 v 15:31 | Elaine |  Being Nikki
Říkala jsem si, že je sice moc hezké, když jsou všude recenze od Publishers Weekly nebo Booklist, ale čtenářky si můžou myslet i něco jiného. Proto vám nabízím další názor - tentokrát Em na knihu Being Nikki, která napsala recenzi na svém webu. A dovolila mi, abych tady zveřejnila překlad.
Původní článek Em (Na tom webu je i spousta dalších zajímavých článků. Tak se tam určitě podívejte. Možná najdete inspiraci.)
Pokud si pamatujete, máme tu i její recenzi na Airhead.
V článku se objeví hlavní spoiler na Airhead, takže pokud jste nečetli tu knihu, radši si ani nečtěte článek.

"Em Watts si zvykla na to, že je obyčejná holka, která radši hraje video hry, než aby flirtovala s kluky. Pak se stala hrozná nehoda a najednou je Em v těle supermodelky, holky, které padají kluci k nohám. Problém spočívá v tom, že Em vážně není materiál na supermodelku a její nový život není tak úžasný. Nemůže říct klukovi, kterého má ráda, kdo ve skutečnosti je, skoro se nevidí se svou rodinou a ze všeho nejhorší, je přesvědčená, že společnost, která transplantovala její mozek do těla supermodelky Nikki, nic nezastaví, aby se ta operace udržela v tajnosti.

Normálně se držím dál od science fiction. Prostě to fakt není můj žánr. Jsem spíš na reálný život nebo fantasy. Ale přečtu si cokoli, co napíše Meg Cabot. Loni jsem četla (a napsala recenzi!) Airhead, což je první knížká z této trilogie, a byla jsem naprosto unešená. Em Watts je chytrá, sarkastická a naprosto uvěřitelná hrdinka, která v obtížné situaci dělá to nejlepší. Je tu něco tak vtipného, když pozorujete, jak si pro svět snaží hrát na povrchní a sobeckou supermodelku. V Being Nikki pokračuje Emin příběh, ačkoli teď zjišťujeme, že má bratra, který má misi hledat jejich ztacenou matku. No, Nikki má bratra, ale když je Emin mozek v těle Nikki, tak řekněme, že Steven je Emin bratr. (Slibuju, že to při čtení knihy není tak zmatené!) Věci se taky dávají do pohybu mezi Em a Christopherem, zejména v jedné pasáži, kde vás otráví a donutí povzbuzovat Em. Protože je tato kniha druhá v plánované trilogii, hodně dějových linií není ukončených. Ale hlavní odhalení na konci čtenáře natahuje a on si přeje výtisk Runaway, poslední román ze série."

2 lidé ohodnotili tento článek.