Tenhle popis děje je ucelenější než ten předchozí, je tam spousta dalších informací. Taky se tam dozvíte, jak kniha dostala název Where Roses Grow Wild - Kde divočí růže.
Tady kritika pomalu ani není kritika, ale chvála.
:)

Klady: Nebudete moci tuto knihu odložit!
Zápory: Teď mě žádné nenapadají.
Rozhodující faktor: Skvělá kniha, když hledáte lehké čtení

Where Roses Grow Wild je senzační romance od Patricie Cabot. Příběh se soustřeďuje kolem lorda Edwarda Rawlingse, který se ocitá v docela velkých nesnázích. Edward je druhorozeným synem, ale jeho starší bratr utekl a oženil se s dcerou skotského faráře, byl vyděděn a Edwardovi zůstal titul. Bratr a jeho manželka také měli syna, který byl taky vyděděn. Ale před tím, než zemře, otec se omluví za vydědění svého syna (nyní je mrtvý) a požádá Edwarda, aby našel toho chlapce, který je teď dědicem titulu. Toto vše se stane dřív, než začne kniha.
Jak začíná příběh, Edward se snaží přesvědčit Jeremyho, mladého dědice, aby odešel ze Skotska a šel s ním. Ale je tu jedna věc stojící v cestě - chlapcova teta Pegeen mu odmítá dovolit opustit zemi navzdory faktu, že žije v relativní bídě po smrti svého otce, faráře. Pegeen je společenská reformátorka, která nemůže pochopit, jak členové aristokracie můžou utrácet spousty peněz za povrchní věci, jako například kostýmy na frašky.
Nakonec Pegeen souhasí, že doprovodí Edwarda na Rawlingského panství poté, co si uvědomí, že její jedinou alternativou je kývnout na žádost o ruku od nového faráře. Pro ty, kdo jste četli Pýchu a předsudek, ten nový farář je stejně ošklivý a ještě víc pokrytecký než Collins, který požádal o ruku Elizabeth Bennett. Pro ty, kdo nečetli Pýchu a předsudek, ve zkratce byl ten farář naprostý kretén. Taky je přesvědčená o odchodu ze Skotska, když ji Edward řekne, že růže rostou na Rawlingském panství celý rok.
Pegeen si zvykne na aristokratický život, ačkoli si pořád myslí, že je směšně extravagantní. Toto je poprvé, co má víc než dvoje šaty a taky poprvé, co ona a Jeremy můžou jíst maso každý den v týdnu. Taky Jeremy nikdy neměl žádné hračky. Nakonec se Pegeen zamiluje do Edwarda, který k ní cítí to samé.
Všechno se zdá dokonalé…krom toho, že se ničema objeví mezi nimi. Lady Arabella je vdaná za vikomta, který žije v sousedství. Když je její manžel o hodně starší a nemá rád společenské události, Arabella považuje Rawlingské panství za svůj vlastní domov, pořádá tam večírky a utrácí Rawlingsovy peníze. Taky má s Edwardem milostnou aféru. Když se Edward zamiloval do Pegeen, snaží se to s Arabellou ukončit. Uražená Arabella chce pomstu…ale rozhodne zaútočit na Pegeen tak, že jí odhalí hrozné tajemství.
Na závěr, Where Roses Grow Wild je nádherný a zábavný román. Nemá v úmyslu být hluboký - jen zábavný. S blížícím se létem, tento román je skvělý na čtení při lenošení na sluníčku. Jak jednou začnete číst, nebudete moct to odložit!

1 člověk ohodnotil tento článek.